Sup Daging Tetel Oasis Cafe

Perghhh nampak sedap je kan soup ni
Ni yg aku rasa nak buat soup je petang ni
Nak buat bubur sekali la, masukkan segala macam rempah ngan daging tetel mcm dalam cafe neh
Aku x pernah sampai lagi kat cafe neh, nantilah lepas bulan puasa kot. Hehe
Pernah dengar pasal daging tetel?
Daging neh la yang digunakan oleh chef kat masjid kg baru nak buat bubur lambuk tuh ok
Diaorang x pakai daging batang pinang, pakai daging tetel adjer
Tuh la yang sedap ok
Eh terasa mcm nak pergi masjid kg baru la buat coverage pasal bubur lambuk neh. Hehe

click here for details ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Sup Daging Tetel Oasis Cafe

  1. daging tetel? mcm klaka je bunyinye 😛

    Reply

    KNizam Reply:

    blowie : hehe ada la daging neh. cuba ko pegi pasar tanya daging neh. hehe 🙂

    Reply

  2. tetel tu hape? ketetel tu aku tau ler

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : lebihan daging yang ada lemak2 sket tuh ya 🙂

    Reply

  3. memang nampak menarik! dah kecur dah ni hu3.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe aku nak cuba la lepas raya nanti. hehe 🙂

    Reply

  4. daging tetel masak asam pedas pun best woo..
    raya nanti aku dtg kg ko nanti ko masakkan la ..
    boleh menambahkan kapasiti lemak tu..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe ni la rahsia kesedapan bubur lambuk kat masjid kampung baru tuh ok. hehe 🙂

    Reply

  5. Nak bubur lambuk! Kat area rumah ni xda pun org buat… Tengok dah kempunan bubur lambuk… Huhu… T_T

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : la takde ke yang buat ek. hehe 🙂

    Reply

  6. Marilah try Soup Tetel kami. Sekarang ni pun ada Promo Buffet Ramadhan@29.90+/pax.
    Sila layari http://www.kafeoasis.com.my untuk maklumat lanjut.

    Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua muslimin.

    Reply

    KNizam Reply:

    kafe : hehe x sempat nak pergi masa puasa. nanti lepas raya saya akan cuba dan buat review di makanmalaya.com ya 🙂

    Reply

  7. alahai ni buat tak tahan nak bukak puasa kali ke dua dgn sup ni!..takpe2 tambah menu dalam bersahur jap lagi..

    Reply

    KNizam Reply:

    najib : hhe sup senang sket nak hadam kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.