Sup Daging Tetel Oasis Cafe

Perghhh nampak sedap je kan soup ni
Ni yg aku rasa nak buat soup je petang ni
Nak buat bubur sekali la, masukkan segala macam rempah ngan daging tetel mcm dalam cafe neh
Aku x pernah sampai lagi kat cafe neh, nantilah lepas bulan puasa kot. Hehe
Pernah dengar pasal daging tetel?
Daging neh la yang digunakan oleh chef kat masjid kg baru nak buat bubur lambuk tuh ok
Diaorang x pakai daging batang pinang, pakai daging tetel adjer
Tuh la yang sedap ok
Eh terasa mcm nak pergi masjid kg baru la buat coverage pasal bubur lambuk neh. Hehe

click here for details ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Sup Daging Tetel Oasis Cafe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.