Sujud – Mawi feat KRU

collaboration yang best neh. hehe 🙂

lagu pun best kan. hehe

official vclip kru belum buat lagi.

so layan yang neh la dulu

Mawi:

Bila dilanda musibah
Hati tabah mula rebah
Jangan biarkan dugaan
Rapuhkan pedoman hidup

Andai waktu itu tiba
Semaikan sifat bersabar
Hanya Dia saja menentu
Dan kita hanya mampu sujud

KRU:

Jika direnung kembali
Dari kehidupan
Pelbagai halangan kutempuh penuh cabaran
Tiada satupun ku hadapi dengan senang dan
Tiada satupun ku hadapi dengan tenang

Tapi ku bersyukur
Di saat ku murung
Ku (xjelas part ni)
Semangat yang dah luntur
Harapan yang dah terkubur
Diberi arah tukku teruskan

Mawi:

Bila dilanda musibah
Hati tabah mula rebah
Jangan biarkan dugaan
Rapuhkan pedoman hidup

Andai waktu itu tiba
Semaikan sifat bersabar
Hanya Dia saja menentu
Dan kita hanya mampu sujud……

Hanya mampu sujud…..

KRU:

Pernah kulihat mereka
Yang hilang segalanya
Insan yang tersayang
Atau harta benda
Pancaroba bencana juga malapetaka
Adalah sebahagian ujian dunia

Di sebalik kesusahan
Tidak letih mengerti erti kesenangan
Harusku akur dengan apa yang telah dikurnia
Barangkali esok semua berubah

Janganlah kita melupakanNya
Ketika langit cerah bersinar
Janganlah kita melupakanNya
Ketika langit mendung tak bercahaya

Mawi:

Bila dilanda musibah
Hati tabah mula rebah
Jangan biarkan dugaan
Rapuhkan pedoman hidup

KRU & Mawi

Andai waktu itu tiba
Semaikan sifat bersabar
Hanya Dia saja menentu
Dan kita hanya mampu sujud……

Hanya mampu sujud…..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Sujud – Mawi feat KRU

  1. apesal la mate mamat tak sudah tuh mesti nak merah
    stim jer kan… huhuhu… nasib la kau feat dengan KRU

    huhuhu *tak tau pesal la aku tak gemar sangat dengan si Mawi ni
    tak bleh bleh siot… hahaha~

    sorry bro, amponkan patik. patik tak berniat menghina sesape~

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : tapi lagu neh sedap la plak. x sabar nak tengok camner vclip kru buat nanti. hehe 🙂

    Reply

  2. nice2.. sedap gak lagu ni.. wajib donlod convert jadi mp3 ni.. hehe

    psstt: dulu aku pun x minat, skang ni aku dah minat.. ntah kenapa.. mawi cool! tapi tomok lagi cool!! love tomok! love newboyz.. haha..

    Reply

    KNizam Reply:

    khai : hehe aku dah dload dah. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge