Sugarcanes Season Is Here | Peshawar More, Sunday Bazaar | Islamabad, Pakistan

Live Update: 7 Nov ’10, 4.59pm PKT PST | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

sekarang ni memang tengah musim tebu ni kat isb ni
kat mana2 aku tengok mesti ada penjual yg jual tebu tau
air tebu pun ada gak tapi x berani la nak minum ok
takut karang kena sakit perut aku jugak yg susah kan
so sudahnya nak lepas gian beli lah tebu potong ni
blend pastu terus la perah ngan tapis sendiri kan
kat sini kalau ko beli air tebu akan diperah limau sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Sugarcanes Season Is Here | Peshawar More, Sunday Bazaar | Islamabad, Pakistan

  1. hampas tebu bahaya bro, boleh rosak buah pinggang, kene perah guna kain putih,

    Terkini : ENTER

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge