Suasana Ungu Ketika Terbit Matahari | Flight Thai Airways | Aerial iPhoneography Adventure Trail | Bangkok, Thailand

Live Update: 29 Jul ’11, 4.10am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

ni pertama kali aku tengok sinar mentari warna ungu macam ni. eh silap. sebenarnya dah beberapa kali tapi ni kali pertama dapat capture melalui iPhone ya. cantik kan ciptaan Ilahi. kadang-kadang kalau kita tengah bersedih, kita perlu renung bumi tuhan, lihat langit yang terbentang luas macam ni. nescaya kita akan terasa kerdil dan kembali ceria.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “Suasana Ungu Ketika Terbit Matahari | Flight Thai Airways | Aerial iPhoneography Adventure Trail | Bangkok, Thailand

  1. Ya Allah…. rasa pilu tiba²

    Reply

  2. utk gembira kita tak perlu rasa hebat dan kuat, tapi rasa kerdil dan hina sebagai hambaNya. 🙂

    Reply

  3. weiii chanteknyaaaaa!!

    Reply

  4. belum pernah saya lihat matahari warna ungu macam ini, cantikkk nian

    Reply

    KNizam Reply:

    hana : susah nak jumpa ni hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge