Suasana Di Kawasan Rawat dan Rehat di Motorway M2 Menghala ke Islamabad

Live Update: 20 May ’10, 6.40pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

ni hentian kallakahar
aku suka ngan suasana kat sini yg aman damai je
sambil makan sandwich sambil minum chai perghhhhhhh heaven
kerusi taman tu serius mmg selesa ya amat ok
boleh buat aku tertidur je kat kerusi tuh masa lepak2 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Suasana Di Kawasan Rawat dan Rehat di Motorway M2 Menghala ke Islamabad

  1. bestnya..
    aman nyaman..
    releks…

    Reply

    KNizam Reply:

    syafrizal : yep tempat melepak lepas penat drive kat sini hehe 🙂

    Reply

  2. wahh..sungguh tenang and selesa yer..duduk lama2 pun tak pe kan..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : haha mmg betul rileks je kat sini hehe 🙂

    Reply

  3. wahh cantiknyerr..2 benda je sy nampak rumput hijau yg canting..diserikan set2kusi yg cantik n selesa..teringinnya nak lepak kat situ..kat malaysia xseswai kut camni..panas dowh..gambar tu nampak mcmnyaman jer tempat tu he

    Reply

    KNizam Reply:

    izzah : mmg best melepak hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge