Strawberry Shahzad Farm at Rana Market Lagi La

Live Update: 17 Apr ’10, 11.21pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aku hengatkan dah takde dah buah strawberri neh
sekali ada lagi daaaa kat rana market
kat kedai neh depa tahu la sket2 cakap melayu ok
aku rasa sebab dah ramai orang malaysia yang dok beli kat sini kan
ni kira dah hujung musim buat strawberri neh
lepas neh musim buah laichee ngan mangga plak
tak sabar la nak buat jus mangga ok hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Strawberry Shahzad Farm at Rana Market Lagi La

  1. nampak sedap lah pulak.
    brapa harga kat sana. kat sini … tak salam aku, 250g dah dekat RM10

    Reply

    KNizam Reply:

    azwan : murah giler. rs200 sekilo ok hehe 🙂

    Reply

  2. Waaa bestnya strawberry. Dip dgn chocolate best ni. Kt adelaide ada ladang stawberry. Skali masuk aud3 (rm9), n makanlah spuas hati. Hehe. Bestla kt sana ada mangga n laici. Mngidam nk makan mangga cicah sambal kicap. Bestnya.

    Reply

    KNizam Reply:

    amir : dengan harga yg sama sini boleh dapat sekilo hehe 🙂

    Reply

  3. sedapnya, makan dgn pancake, lepas tu letak crem, wah . . . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : semua sedap belaka hehe 🙂

    Reply

  4. perghh lama tak makan strawberry ni

    Reply

    KNizam Reply:

    wazy : la berlambak kan kat cameron hehe 🙂

    Reply

  5. manis tak??

    Reply

    KNizam Reply:

    zik : mestilah manis wooooo hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.