“STEPHEN KING’S: THE TALISMAN” & “SEX SCENE ! /MURDER Lovefield” by Mathieu Ratthe & “The Shining” Old Film !

aku tak pernah baca mana2 buku stephen king

cuma aku pernah lah nengok fime shining lakonan jack yang sungguh horror

pasal “redrum” ngan “all works and no play makes jack a dull boy” haha

memang cool cerita hantu the shining tuh. haha

malas la nak cerita, korang tengok je lah cerita seram kat bawah neh. haha

haha seram kan stephen king nyer trailer tuh

haha memang tertipu aku dengan scene no 2 tuh

korang pun tertipun gak ke eh ?

scene dia mmg cool. sinematografi pun cun giler

macam ala natgeo plak filem2 diaorang neh kan. hehe :$:

dan yang kat bawah neh drpd filem seram the shining tuh

sungguh seram dowh!

1st time aku tengok kat hargreaves hall mckk. hehe ❗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge