Spicy Stir Fried Cabbage with Tomato

Live Update: 15 Nov ’09, 8.02pm MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Haha berjaya jugak aku memedaskan sayur kobis goreng neh kan
Memang cukup pedas dengan ada cili hijau dengan halia
Tambah black pepper sket kali extra hot peri peri. Hehe
Lepas neh nak masak ikan goreng kicap dengan halia la
Aisey mcm malas je nak masak nasi, makan lauk je best gak kan. Hehe masak nasik karang kena tunggu plak
Silap strategy dowh, patutnya awal2 tadi masak nasi kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Spicy Stir Fried Cabbage with Tomato

  1. Memang bole jd chef ni (bodek…). Hehe…

    Reply

  2. kelakar jer. memang la kalau plan nak makan nasi, masak la nasik dulu. 😛 hahaha

    Reply

  3. Ada ke orang kat sana nak belajar memasak dengan kau?

    Reply

    KNizam Reply:

    azwan : haha tukang masak aku mmg aku nak ajar masak nanti. hehe 🙂

    Reply

  4. Teringin aku nak rasa.boleh tak hantar melalui emel.hehehe……

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe dah hantar bau dah tadi. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge