Special Chendol Penang | Little Penang Cafe | Suria KLCC, KL Malaysia

Live Update: 3 Jan ’11, 5.57pm PKT PST | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

dah lama siot x pekena chendol terbaek kat klcc ni kan
mmg sedap sebab dia pakai santan fresh woooooo
mmg dah x nampak mak mentua la kalau belasah ni kan
hehe balik isb nanti mana nak dpt chendol2 neh kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “Special Chendol Penang | Little Penang Cafe | Suria KLCC, KL Malaysia

  1. belum apa2 dah tak nak nampak mak mentua lalu?
    cari pasal tu
    hahaha

    Reply

  2. hehehe.. hari hampir tiba..
    ‘mak mentua’ pun dah masuk dalam entry nih 🙂

    Reply

  3. haha, dah x nampak mak mertua yg x tahan tu

    Reply

  4. emm. dah lama tak makan cendol.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge