Spaghetti Masak Sambal Udang Harimau

Live Update: 1 Aug ’10, 11.05am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku kalau masak spaghetti mmg suka buat ala2 mee
kena ada elemen sambal yang pedas, barulah terangkat
tak main la mild peri2 kan, ni mmg pedas punya
lagi satu spaghetti mng kena la dengan seafood
no wonder spaghetti seafood carbonara famous giler
kali ni aku masak sekali dengan olive peram lagi
sedap gak, x letak garam sebab dah cukup perasa dah ni
cuma tomato paste je aku beli, x sempat la nak buat hehe
jemput makan !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge