Sotong Bakar Bazaar Ramadhan Melawati

Perghhhh setiap kali aku lalu kat sini mmg x boleh tahan la
Hari neh aku terbeli la jugak sotong bakar neh kan
Nampak mcm sedap adjer, kita tunggu lepas berbuka nanti. Hehe
Ramai jugak yang beratur tadi nak beli sotong bakar neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Sotong Bakar Bazaar Ramadhan Melawati

  1. Alamak, saya alah seafood. Boleh tengok je la….ayam bakar yang maut punya bakar takde ke bro..

    Reply

    KNizam Reply:

    fadzli : hehe aisey rugilah kalau alah seafood kan. hehe 🙂

    Reply

  2. wah kecur dgn hy melihat gambar! (hu3)

    sotong bakar menu utk lusa. esok ayam golek (keh3)

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : perghhhh berselera besar gak ko ek. hehe 🙂

    Reply

  3. so…sedap x? ^^

    Reply

    KNizam Reply:

    firdee : hehe memang sedap giler dowh. haha 🙂

    Reply

  4. fuuuhhhh…kalau nak lalu depan makan ni.takut-takut batal puasa.
    air liur tak payah nak ceritalah.dekat situ berbuka.sabar ini bulan puasa upin…

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe ikan bakar tu lagilah. asap semerbak harumnya. hehe 🙂

    Reply

  5. aritu aku ada lalu, jumpa gerai ni. ramai org tunggu

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : hehe memang ramai beratur. aku x minat sambal tuh. aku lagi suka sotong bakar plain adjer. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge