Siapa Kata Takde Karipap Kat Pasar Ramadhan Islamabad ?

Live Update: 25 Aug ’10, 2.54pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

hari tu aku singgah ke pasar ramadhan kat rana market
bukannya pasar ramadhan yg ada banyak khemah tuh
ini hanyalah kedai yg biasa aku kunjungi sebelum puasa
cuma masa puasa bilangan kuali, bilangan periuk byk la
bilangan samosa, pakora, fruit chat, jalebi bertambah byk
ada karipap sekali ok. puas aku belek rupanya manisan da
kuciwa bagai gelora bila tahu yg ni adalah karipap manis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Siapa Kata Takde Karipap Kat Pasar Ramadhan Islamabad ?

  1. karipap tiruan teww bro.. meh kita ganyang pakistann.. ahaha

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : haha mandai2 la ko tiruan plak. betul2 la. hehe 🙂

    Reply

  2. ini peniruan nie, kita seharusnya mendaftarkan karipap sbg aset negara…sesiapa yg meniru akan didakwa…haha

    Reply

    KNizam Reply:

    ejam : hehe dah terlambat sebab karipap dah menjelajah ke seluruh dunia pun hehe 🙂

    Reply

  3. alahai… sayangnya… rupa dah sebijik dah… sekali manis daaa….

    Reply

    KNizam Reply:

    species : tuh la kan. kalau mcm karipap mmg aku dah belasah lama dah karipap masa bulan puasa ni tau hehe 🙂

    Reply

  4. Ni mcm kat kelantan depa panggil “karipap sira”… 😛

    Reply

    KNizam Reply:

    miga : haah karipap sira tapi kat sini karipap siranya mcm lagi besaq2 saja. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.