Selamat Hari Raya & Ketupat Besar

Hehe amik ko sekali besar giler siot ketupat kat kad raya neh kan
Takde ketupat mmg x sah la raya kita kan
Tak kisah la ketupat jenis apa pun
Ada yang pakai ketupat daun kelapa, daun palas dan ada yg moden ketupat nona terus
Hehe kalau kat sabah ketupat dia panjang2 tapi still ketupat nasi la kan
Jgn lupa juga dengan lemang
Perghhhhh x sabar2 la nak merasa ketupat kali neh. Hehe
Salam raya semua!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Selamat Hari Raya & Ketupat Besar

  1. Ampun dan maaf ku pinta andainya aku pernah..

    TERkasar bahasa
    TERsilap bicara
    TERmarah yang tak kena
    TERtanya ntah apa-apa
    TERsasul yang tak sengaja

    TERpukul kat mana-mana
    TERpekik di telinga
    TERhantuk kat kepala
    TERpinjam harta-benda
    TERbengang tak semena-mena

    dan..

    TERmacam-macam lagi’lah yang kena mengena..

    Semoga dimaafkan krn YOU lah kawan blogger I yg sungguh istimewa 😀

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

    – Azizwan

    Reply

  2. ya betul ketupat sabah pjg2..Sebut pasal ketupat sedihlah pula..coz jawatan tetap sbg tukang masak ketupat 6thn berturut2 dah diambil alih oleh adik bongsu….raya aji ni nak balik kg gak..klu bos tak bagi i akan ambil EL…. : )

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.