Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin | Giant Shah Alam | Selangor, Malaysia

Live Update: 11 Jul ’11, 8.12pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

perghhhhhh belum pun puasa lagi kan, tetiba dah ada suasana raya dah kat giant shah alam ni. cepat giler depa ni pasang pelita ni. semua peralatan raya pun dah ada dah kat sini hehe. tinggal lagu raya je belum pasang lagi hokey. puasa ganti korang dah habis ke belum?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin | Giant Shah Alam | Selangor, Malaysia

  1. memang cantik tapi aku tak rajin nak pasang sebab tak tau nak letak kat mana. nak cari minyak tanah pun bukan senang..

    Reply

  2. Pelita ni cantik,selalu jugak pasang menjelang malam tujuh likur

    Reply

  3. diorang tak sabar nak raye dah tuu…haha XD

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge