Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429H & Maaf Zahir Batin Kepada Semua Rakan2 Blog KNizam Artwerk !

assalamualaikum wbt !

aku rasa ramai dah start cuti isnin ini kan

ada jugak yang extreme, siap cuti esok terus. hehe

aku pun akan bercuti seminggu bermula sabtu ini

adesss duit raya tak tukar lagi lah.

kena serbu bank neh. haha

so sementara ada masa neh aku nak ucapkan :

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR BATIN

pada semua rakan2 bloggers sekalian…..

berhati2 ketika memandu pulang ke kampung halaman

ingat orang yang tersayang ok! hehe

aku akan balik jasin. mungkin akan ke pahang sekali

dan mungkin akan ke gleneagles lagi la kot. hehe

aku juga akan bercuti daripada blogging selama seminggu

kat jasin takde 3G ya kawan2 hehe

sekarang pun dah takde mood nak kerja

lagu2 raya pun dah berkumandang kan. aisey…haha

nanti la aku buat satu kad raya khas KNizam Artwerk ya ! hehe

korang balik mana raya ni ek ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 responses to “Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429H & Maaf Zahir Batin Kepada Semua Rakan2 Blog KNizam Artwerk !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.