Selamat Hari Merdeka ke 52 Malaysia !

Salam merdeka semua warga malaysia, tidak kira di mana jua anda berada
Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri kan
Nikmatilah suasana aman damai di malaysia ketika ini
Diharap kita semua dapat hidup dengan selesa. Rukun damai
Berbudi bahasa sesama kita tidak kira apa bangsa, agama dan budaya
Selamat hari merdeka ke 52 malaysia !
Selamat berbuka puasa
Hari neh ada tomyam. Yummmyyyy. Hehe

kat bawah ada youtube klasik !

hehe layan je lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 responses to “Selamat Hari Merdeka ke 52 Malaysia !

  1. Salam Merdeka…
    Selamat bertomyam

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe selamat dah tomyam masuk perut. hehe 🙂

    Reply

  2. salam merdeka!

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : yeay! salam merdeka kembali ya 🙂

    Reply

  3. hahaha last line yang tak leh blah tu. menyempat selit tom yam yea KNizam 🙂 hehehe

    Happy Merdeka to you too!

    Reply

    KNizam Reply:

    nono : haha merdeka dengan tomyam la paling heaven sekali kan. hehe 🙂

    Reply

  4. salam merdeka buat kamu juga zam! 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : salam belated merdeka juga enche megat ya 🙂

    Reply

  5. hahahahah ape punya kata2 akhir da~ 😛

    selamat hari merdeka gak! 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    adila : salam merdeka kembali ya 🙂

    Reply

  6. Bahagia n Syukur jadi anak Malaysia…Selamat Hari Merdeka!! Merdeka! Merdeka!…

    Reply

    KNizam Reply:

    meria : tu la kan. dapat hidup dengan aman. dapat cuti2 malaysia dan jalan2 carik makan. hehe 🙂

    Reply

  7. Selamat menyambut hari merdeka yang ke 52 tahun.. (^__^)

    Reply

    KNizam Reply:

    faarihin : hehe salam merdeka ya 🙂

    Reply

  8. selamat bertomyam.. hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    anarm : hehe selamat dah semua tomyam masuk dalam perut hehe 🙂

    Reply

  9. Yes! fully endorse the article interesting.

    Reply

  10. selamat hari merdeka.main mercun roket bising.
    nak tidur pun tidak boleh…

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe tahun neh mcm tak dengar plak mercun2 neh hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.