Sekejap Sahaja Masa Berlalu, Kini Saya Kembali Solat Jumaat di Masjid Al Faisal Islamabad

Live Update: 9 Jul ’10, 1.11pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

kejap sahaja masa berlalu kan, minggu lepas solat di kl
minggu ni dah kembali semula ke islamabad, di masjid ini
terasa sungguh singkat masa saya di malaysia
mana mungkin akan terasa panjang pula kan ?
kini saya kembali di bumi asing ini
sedang mendengar tazkirah jumaat di dalam urdu
bukan saya paham pun apa yg disebut khatib tadi
berkobar2 tazkirah kali ini. ntah apalah isinya kan
salam jumaat semua, esok sabtu, bermalasan di rumah
terasa nak demam pun ada ni
tekak sakit, selesema, hidung berlari. muhahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Sekejap Sahaja Masa Berlalu, Kini Saya Kembali Solat Jumaat di Masjid Al Faisal Islamabad

  1. haha..hidung berlari= running nose yer..
    take care n get well soon 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : haah tak kebah lagi pun ni ha hehe 🙂

    Reply

  2. cantiknya masjid ni….

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : ni masjid terbesar di pakistan ya hehe 🙂

    Reply

  3. lama gak ek kena..minum la air suam banyak2..mandi air suam..and segala yg suam2 la..hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : tu la kan. dah la sekarang ni musim panas kat sini hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge