Sekarang Ni Memang Musim Angin Bertiup Kencang Ke Eh ?

korang perasan ke apa yg aku perasan

sekarang neh memang angin bertiup kencang kan

dengar cerita kat bangkok pun dah sejuk ya amat

kuala lumpur pun dah kena tempiasnyer

kat melawati neh tak payah cakap la kan

memang sentiasa berangin adjer

aku check takde la plak hujan

kadang2 je lah

cuma angin memang bertiup kencang la

dan cuaca memang agak kering

make sure korang minum banyak air kosong / air suam

lupakan coke. haha

mata pun kena jaga jugak sebab banyak habuk beterbangan kan

daun2 dah mula kering

haha mcm musim luruh la plak kat sini kan.

apa2 pun mmg aku bersyukur la

sebab bila malam or siang sejuk je kan

best woooooooo. haha

masa yg paling sesuai nak main layang2 kan ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Sekarang Ni Memang Musim Angin Bertiup Kencang Ke Eh ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.