Sayuran Berdaun Agak Kurang Segar

Live Update: 7 Feb ’10, 11.17am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Di bumi Islamabad ni diperhatikan sayuran terutamanya yg berdaun agak kurang segar ya
Aku pun x tahu kenapa, setiap kali nak beli sayur, mesti pilih yg berubi je
Macam lobak oren, lobak merah, kentang
Kobis dengan kobis bunga adalah yg ok kot
Kacang buncis, sayur mcm sawi dengan bunga kuning mmg hampeh la
Tak nampak plak sayur bayam or kangkung kat sini kan, kalau dapat pucuk ubi kayu pun best wooooo
Takpe nanti aku balik msia, aku bawak benih2 sayur neh semua ok
Kena tanam sendiri la gamaknya kan kalau nak merasa sayuran segar kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.