Saya Sudah Gila Majalah Plak. Haha ! :)

dulu saya tergila2 dengan buku2 di mph alpha angle

kini saya sudah tergila2 dengan majalah2 di lowyat plak. hehe

korang carik la sendiri majalah2 neh semua ok ! 🙂

errr sebenarnya saya beli satu je lah !

janganlah terttiipoooo k ! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 responses to “Saya Sudah Gila Majalah Plak. Haha ! :)

  1. huhu.. aku tiap tiap bulan x lepas beli majalah nie. sgt bagus. yg paling best ada tutorial photoshop. worth money to buy 🙂

    starwalker’s last blog post..#Random Shots

    Reply

  2. starwalker : memang berguna tutorial tuh. aku suka dengan gambar2 yang cool dalam mag neh. hehe 🙂

    Reply

  3. Harganya pun tak mahal mana kan.
    aku layan majalah games – ps2 and pc

    azwanhadzree’s last blog post..Show Me The Adsense

    Reply

  4. azwan : ko mmg kaki gamer kan. hehe 🙂

    Reply

  5. aku tunggu project SAP aku ni habis. bila balik KL memang sudah ada budget nak angkat PC baru satu 🙂

    azwanhadzree’s last blog post..Show Me The Adsense

    Reply

  6. azwan : la ko bukan project sap kat kl ke ?

    Reply

  7. Kat Prai lah bro

    azwanhadzree’s last blog post..Show Me The Adsense

    Reply

  8. azwan : aku mati2 hengat ko keje kat kl. hehe 🙂

    Reply

  9. aku pun dah beli!

    chot’s last blog post..jalan-jalan..

    Reply

  10. aku memang kerja kat lembah klang .. di Shah Alam but for this project, everything is at HQ which is in Prai

    azwanhadzree’s last blog post..Show Me The Adsense

    Reply

  11. chot : patutlah gambar2 ko lawa giler. hehe 🙂

    azwan : la project kat sana lah ek. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge