Saujana Mata Memandang di MOZAC Ayer Keroh

Live Update: 27 Jun ’10, 1.57pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku setiap kali balik malaysia mestilah menjenguk MOZAC
adik aku form 4 kat sini, dok asrama puteri
ni pemandangan ngadap selat melaka kalau x salah la kan
memang tinggi siot asrama depa ni ok
selalu gak la ada masalah air mandi, standard la kan
ni port bebudak melepak sambil hilangkan tension
bagus gak ada port mcm ni kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Saujana Mata Memandang di MOZAC Ayer Keroh

  1. hehe bro adek mu bayaku..
    hehe..
    Mozac full of asap..
    asap kilang okayh..

    Reply

    KNizam Reply:

    azfarul : hehe mmg ada kilang apa ntah depan tuh. besar giler ah hehe 🙂

    Reply

  2. asap kilang diorang lepas malam2 je. petang2 berangin je lepak tepi tebing.. memang feveret ah

    Reply

    KNizam Reply:

    ariff : wahhhh ko pun mosaz eh hehe 🙂

    Reply

  3. Orna Steel

    Reply

    KNizam Reply:

    azfarul : wahhhh steel tuh hehe 🙂

    Reply

  4. huhu dah balik Malaysia ke………lepak2 le ni…………

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : dah balik ke ISB pun ni hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.