Sami Yusuf – 99 Names of Allah Ta’ala – Sedap Suara Sami Yusuf Ni Kan

Dah lama rasanya tak letak video clip kat dalam blog ni kan.

So kali ni aku nak kongsi lagi Sami Yusuf yang mendayu-dayu ni.

Memang sedap la suara dia ni.

Aku pertama kali dengar lagu dia dalam filem pasal layang-layang kat kat Iran/Afghan tu, lupa la pula apa nama tajuk filem tu 🙂

Apa-apa pun kita layan dulu lagu memuji Nama Allah ni ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Sami Yusuf – 99 Names of Allah Ta’ala – Sedap Suara Sami Yusuf Ni Kan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.