Sambutan Maulidur Rasul di Islamabad

Live Update: 27 Feb ’10, 9.58am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Alhamdulillah dah selesai majlis khatam al quran dan maulidur rasul di high commission malaysia di islamabad
Aku tengok makin lama makin sket rupanya warga malaysia di islamabad lepas neh kan. Hehe
Anyway jamuan mmg best. Kalau tengok makanan yang terhidang mmg superb
Mana nak dapat beb nasi dagang, gulai ikan tongkol, pulut kuning dan rendang di perantauan mcm neh kan
spaghetti pun ada. Cekodok ngan kueh bakar lagi la power kan. Hehe
Karipap pun ada ok. Yes karipap. Dah lama x mkn karipap hehe
Pakistan sambut maulidur rasul hari sabtu ya. Salam maulud nabi semua warga malaysia, tidak kira di mana jua anda berada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Sambutan Maulidur Rasul di Islamabad

  1. Mana gambau makan2 bro.??

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : gambar hampeh pakai e71 ni. hehe nanti la aku check kamera org lain hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge