Salam Ramadhan 1431, Pakistan Mula Berpuasa Esok (Khamis), Malaysia Dah Mula Puasa Hari Ini (Rabu), Ramadhan Kareem ! Ramzan Kareem !

alhamdulillah dah selesai kita berpuasa hari pertama di malaysia hari ini (rabu)

pakistan akan mula berpuasa esok (khamis), kalau aku ditakdirkan beraya di pakistan, apakah aku akan berpuasa 31 hari?

tengok lah nanti. ada yang kata x boleh berpuasa 31 hari. aku kena makan hari ke-31 tu dan tunggu pakistan beraya esoknya

ada yang kata kena ikut locality or govt kat satu2 negara.

apa2 pun selamat berpuasa buat semua rakyat malaysia di seluruh dunia, tidak kita di mana jua anda berada

ramzan kareem ! aku akan berpuasa di islamabad bermula selasa depan. balik islamabad isnin ini, berbuka di BKK

selamat berpuasa kepada semua rakyat malaysia di pakistan terutamanya di islamabad, karachi, lahore, narowal & mirpur mathello

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Salam Ramadhan 1431, Pakistan Mula Berpuasa Esok (Khamis), Malaysia Dah Mula Puasa Hari Ini (Rabu), Ramadhan Kareem ! Ramzan Kareem !

  1. salam ramadhan bro. classic gitu kad ucapan hang ye. hehehe… B&W lagi stylo mylo. sempena bulan baik ni aku rasa masih tak terlambat nak mintak maap dengan hang kot kot ade tergurau kasar.. tersilap bahasa.. makan dan minum… mintak dimaapkan dan di halalkan ye.

    Reply

    KNizam Reply:

    man : hehe samalah ngan aku nak mintak maap ngan ko sekali. hehe 🙂

    Reply

  2. selamat berpuasa ye..
    semoga bertambah amalan dan pahala..
    makan berpada2 ye dan makan yang halal

    Reply

    KNizam Reply:

    syafrizal : samalah kita ya hehe 🙂

    Reply

  3. ikut locality lahh..

    salam ramadhan dan selamat berpuasa wat knizam ittewww..

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : hehe mana boley puasa 31 hari woooo hehe 🙂

    Reply

  4. salam ramadhan jugak kepada saudara nizam… teringin juga merantau ke negara orang, tapi entah bila peluang tu ada.. hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    mrnamie : hehe selalu doa nanti termakbul la tuh. sekali kena pergi africa hehe 🙂

    Reply

  5. selamat berpuasa di bulan Ramadan

    Reply

    KNizam Reply:

    hamdi : hehe samalah kita ya hehe 🙂

    Reply

  6. 3o hari / 29 hari ok 31 tidak boleh . 1 Shawal mesti Aid.fitri.

    Reply

    KNizam Reply:

    agus : owh mcm tuh ek. hehe 🙂

    Reply

  7. Selamat Berpuasa dan menyambut Aidil Fitri.

    Reply

    KNizam Reply:

    agus : selamat hari raya pada kamu juga hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge