Salam Jumaat Terakhir Ramadhan Ini

Dah nak habis ramadhan pun kan
Hari neh terakhir solat jumaat ramadhan kali neh
Harap2 semua dapat mengerjakan ibadah lagi dlm masa2 kecederaan ramadhan kali neh
Sedih plak kan. Ntah ketemu atau tidak kita dengan ramadhan akan datang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 responses to “Salam Jumaat Terakhir Ramadhan Ini

  1. knizam pasni ko live update jer la kat kg eh??hehehe slmt ari raya dan jumaat terakhir ramadan..

    Reply

    KNizam Reply:

    qiilanas : neh memang live update je semua. malas la aku nak buat posting biasa la masa2 kecederaan ramadhan neh kan. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  2. tula…psal
    kejapan aja
    newat selamat hari raya bro

    Reply

    KNizam Reply:

    beritasemasa : salam raya buat ko jugak. hehe 🙂

    Reply

  3. antara ayat yang paling aku takut setakat ini setelah pelbagai penyakti cuba mendekati semenjak sakit misteri hinggap.

    mungkin ramadhan kali ini adalah yang terakhir buatku? semoga kita akan berjumpa di ramadhan akan datang.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : semoga ko cepat sihat seperti sediakala ya 🙂

    Reply

  4. ada lak masa kecederaan? haha.

    Reply

    KNizam Reply:

    affuan : haha mestilah ada dowh. haha 🙂

    Reply

  5. Selamat Hari Raya Aidilfitri, bro…mintak maap kalau ada komen2 sy yg menguris jiwa atau menyakitkan hati atau yg melampaui batas…ampun ya, bro…huhu…(lps ni buat lg…hehe)

    Taqabalallahu minna wa minkum…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.