Salam Jumaat @ Taman Melawati KL

hari neh 2nd time rasanya aku solat jumaat kat masjid taman melawati neh
biasanya aku akan solat jumaat kat tempat kerja kat bangsar/pj
tapi hari neh aku EL. family matters. haha
tapi best gak la cuti hari jumaat neh kan. boleh lepak2 sket. hehe

Salam Jumaat @ Taman Melawati KL

aku sokong la cuti hari jumaat. boleh mempersiapkan diri nak solat jumaat

masjid neh baru lagi. ada aircond beb ! memang selesalah nak tidur. haha

masjid neh memang dekat je dengan rumah aku. biasanya jalan kaki je lah ke sini

tak sabar rasanya nak bulan puasa neh. boleh berterawih kat masjid neh lagi

hehe korang solat jumaat kat mana tadi ek ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Salam Jumaat @ Taman Melawati KL

  1. Aiikk..kosong aje masjid, tak ramai jama’ah.. Belum masuk waktu kot.

    Tirana’s last blog post..Rumah itu duniaku..(part 2)

    Reply

  2. tirana : awal lagi la tadi. hehe 🙄

    Reply

  3. dalam masjid always nampak calm… best!

    shaxx’s last blog post..New Theme

    Reply

  4. shaxx : hehe mmg tenang je kan. hehe ➡

    Reply

  5. ku solat di permatang damar laut, batu maung. first time pegi masjid lama tu jugak. segan nk amek gambar interior die. terlintas juga di fikiran nk memflickr kn gambar tu..

    ni masjid kt melawati kt ne eh?

    myadlan’s last blog post..Susuk (2008)

    Reply

  6. Pingback: negaraku.net

  7. myadlan : hehe tak pernah dgr nama tempat tu. cuma tau batu maung glamer ngan seafood kan. hehe :up:

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge