Salam Jumaat @ Taman Melawati KL

hari neh 2nd time rasanya aku solat jumaat kat masjid taman melawati neh
biasanya aku akan solat jumaat kat tempat kerja kat bangsar/pj
tapi hari neh aku EL. family matters. haha
tapi best gak la cuti hari jumaat neh kan. boleh lepak2 sket. hehe

Salam Jumaat @ Taman Melawati KL

aku sokong la cuti hari jumaat. boleh mempersiapkan diri nak solat jumaat

masjid neh baru lagi. ada aircond beb ! memang selesalah nak tidur. haha

masjid neh memang dekat je dengan rumah aku. biasanya jalan kaki je lah ke sini

tak sabar rasanya nak bulan puasa neh. boleh berterawih kat masjid neh lagi

hehe korang solat jumaat kat mana tadi ek ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Salam Jumaat @ Taman Melawati KL

  1. Pingback: negaraku.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.