Salam Jumaat Semua !



Salam Jumaat Semua !, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Alhamdulillah bertemu kita lagi dengan hari jumaat di dalam bulan ramadhan yg berkat ini
Dah puas ke beribadah eh ?
Malam 10 terakhir neh elok kita pulun habis2an ok
Sebab kita tak pasti samada akan kita ketemu atau tidak ramadhan akan datang
Semoga kita semua akan ketemu dengan malam lailatul qadr itu ya. Amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Salam Jumaat Semua !

  1. insya allah, semoga kita jumpa dgn malam tersebut. yang penting seluruh tumpuan dan keikhlasan untuk mengerjakannya.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe malam tadi pun mcm malam 1000 bulan jugak sebab pagi neh hujan dah ada kemungkinan matahari x keluar hari neh kan. hehe 🙂

    Reply

  2. Semoga bertemu malam yang lebih berkat dari malam seribu bulan..
    AMIN

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe malam tadi pun mcm malam 1000 bulan jugak sebab pagi neh sejuk je. hehe 🙂

    Reply

  3. Bagi yang beribadah pada malam Lailatul Qadar, sama dengan beribadah selama 82 tahun

    Reply

    KNizam Reply:

    abusamah : hehe tu la kan. x boleh dilepaskan malam2 berkat mcm neh kan. hehe 🙂

    Reply

  4. al fatihah buat mereka yg telah pergi…
    bukan semua org mempunyai nasib yg sama…

    selagi kite di dunia, jgn lupe mereka yang dah tinggalkan kite…

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : betul tuh, sedih la plak bunyinya kan. hehe 🙂

    Reply

  5. Bagi yang beribadah pada malam Lailatul Qadar, sama dengan beribadah selama 82 tahun…

    Reply

    KNizam Reply:

    alguire : yepppppp 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.