Salam Jumaat Dari Masjid Al Faisal Islamabad

Live Update: 25 Jun ’10, 2.46pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

salam jumaat untuk semua warga malaysia di dunia
ni masjid yg aku selalu solat jumaat kat islamabad
masa ni tak ramai lagi jemaah masuk masjid
tengah ada bayan atau tazkirah in urdu
ada la dekat 1 jam kot bayan dia kali ni
khutbah nanti kejap je dlm 15 minit je hehe
rindu plak nak dgr khutbah sambil tidur kat malaya hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Salam Jumaat Dari Masjid Al Faisal Islamabad

  1. bola? :O

    Reply

    KNizam Reply:

    azfarul : haha lampu la tuh dah lama ada tau hehe 🙂

    Reply

  2. Tabarakallah, nampak hebat jugak masjid depa

    Reply

    KNizam Reply:

    ouled : mmg hebat masjid ni. tent-like design mmg cun wooo hehe 🙂

    Reply

  3. chanteknye chandelier tuuu…
    besar gile….

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : tuh kalau jatuh atas kepala hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge