salam aidiladha 1428h

salam aidiladha 1428h buat semua pembaca blog KNizam Artwerk

pagi ni hujan. nak pegi solat raya pagi tadi pun hujan lagi

seb baik masa nak korban tadi hujan berhenti kejap

saya ada di jasin. baru lepas melapah 2 ekor lembu

gambar tak boleh nak upload

maxis broadband connection teramat slow

takat2 gprs je kat sini. hehehehehe nantikan ya gambar2 nanti. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “salam aidiladha 1428h

  1. selamat hari raya Aidiladha. ada buat korban tak?

    Reply

  2. salam aidil adha dari insan di ibu negeri termaju! 🙂

    Reply

  3. kawaii : ada la. x baca ke posting atas tuh. hahahhhah

    moonstone : kat sana takde unta ke tahun neh eh?

    Reply

  4. bro..selamat hari raya…jangan lupa upload gambar nanti..aku suka tengok gambar² ni….

    Reply

  5. tak dgrla plak korban unta kat masjid negeri thn ni. kita korban lembu kat surau penduduk.. oooppss.. dewan sebelah surau sbb surau da kene pagau! esok kenduri… mohle dtg… hehehe..

    Reply

  6. Can you call me please Nizam ?

    012 – 3747 008

    PS: tak yah post lah komen ni k

    Reply

  7. moonstone : heheheh takde unta ek.

    zin : ok will call u shortly

    Reply

  8. Hohoho, entri gambar tu berat sangatla….

    Reply

  9. doc ubie : hehheheh kalau nak laju kena la pakai maxis broadband. hehehehehe 🙂

    Reply

  10. This is in all probability the most effective article that ever cross my reference. I don’t see why anybody ought to disagree. It could be too easy #for them# to comprehend…anyway good work i’m coming again here for More Nice Stuff!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge