Salad & Cili Kat Laman By Gardener

Live Update: 27 Nov ’09, 6.48pm MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe cepat adjer gardener aku tanam cili, walaupun x sama dengan cili merah tapi janji cili gak kan
Salad pun ada sekali tuh, rasanya buat hiasan adjerlah kot kan
Ada lagi salad yg aku beli dalam freezer tuh
Kalau dah hidup dan naik betul2 mesti cantek salad neh kan
Lepas neh nak suruh dia tanam kobis ngan bunga kobis la plak, winter2 neh sesuai tanaman mcm tuh kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Salad & Cili Kat Laman By Gardener

  1. Best la.. memecam tanaman boleh tanam…

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : aku minta gardener aku tanam adjer. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge