Sagun Yang Sungguh Popular Suatu Ketika Dahulu

Live Update: 18 Aug ’10, 3.21pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

saper pernah makan sagun ?
mmg sedap wooooo idaman kalbu masa kecik dulu
tapi dulu dlm kertas kot. ala tirus kon gitew kan
aku x beli sebab kedai ni dekat je dengan rumah aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Sagun Yang Sungguh Popular Suatu Ketika Dahulu

  1. hehe kecik2 dulu makan le… skrg tak dah…

    Reply

    KNizam Reply:

    syafrizal : hehe kecik2 dulu best je melahap sagun ni kan hehe 🙂

    Reply

  2. pergh…dah lama tak perkena benda ni…kecik2 dlu mmg suka makan…sampai terbatuk2 la…haha

    Reply

    KNizam Reply:

    isa : hehe tuh la kan. hari tuh ternampak kat kedai mamak, terus nostalgia hehe 🙂

    Reply

  3. Dah lama tak makan sagun, tapi nak buat nya senang aje . . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : susah la sebab kena carik pokok sagun dulu hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge