Rugs Bergantungan di Surau Mall Rd

Live Update: 26 Jan ’10, 10.44am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Ni pandangan kat belakang surau kat mall rd murree hill
Memang menarik kan, dinding dihiasi mcm ni
Sejuk je mata memandang kali ni. Hehe
Surau neh betul2 kat tengah town
Kat tingkat dua kedai2 kat simpang tengah2 town kat mall rd
Kalau x sure tanya je orang berdekatan
ni yg aku puji pakistan neh, kat mana2 pun ada tempat solat kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.