Roti Naan Terbaek Dari Dapur Tandoor di Naran Kaghan Valley

Live Update: 17 Jul ’10, 12.00pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia kat sini kalau nak roti naan mmg akan dpt yg fresh
di uli dan dimasak di dapur tandoor di depan mata anda
mmg fresh dan sedap, makan plak panas2 dgn ayam tikka
perghhhhh dgn suasana naran yg sejuk giler tuh kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Roti Naan Terbaek Dari Dapur Tandoor di Naran Kaghan Valley

  1. memang terbaek la layan ni

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe sedap woooooo naan dia. hehe 🙂

    Reply

  2. ni aku terasa nak lepak mamak cari roti nan ni..
    adey..

    Reply

    KNizam Reply:

    jaws : x sama woooo dengan yang kat sini punya tau hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.