Roti Canai Restoran Hilmi Melawati

Hehe kedai dia neh dah renovate besar siot. Masa aku nak blah from melawati masa tu lah dia nak besarkan kedai pulok. Haha
Sebelah kedai neh ada bank, so senang la nak keluarkan duit ke kan
Anyway kedai neh bestwoooooo
Nasi lemak bungkus mcm kat bawah blog neh aku belasah lat kedai neh kan
Mmg selalu la adik aku ngan aku singgah ke kedai neh
Parking pun senang giler ok
Terasa nak JjCm extreme la plak lepas neh kan, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Roti Canai Restoran Hilmi Melawati

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.