Roti Bakar Memang Best La Lately Neh Kan

Hehe ntah kenapa lately neh mmg aku craving for roti bakar la
Mungkin sebab lepas neh dah susah kot nak jumpa roti bakar yang ala2 kopitiam mcm kat malaysia neh kan
Hehe benci betul la bila counting days neh
Giler byk benda nak kena settlekan sebelum aku meninggalkan tanahair terchenta neh
Apa2 pun lupakan dulu masalah negara tuh semua, kita belasah roti bakar dulu ok. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Roti Bakar Memang Best La Lately Neh Kan

  1. roti bakar mmg sedap weh.

    Reply

    KNizam Reply:

    nana : hehe terkenang roti bakar yang dimakan setiap pagi kat malaysia tuh. hehe 🙂

    Reply

  2. lapor lapor lapor!!!
    cedapnya

    Reply

    KNizam Reply:

    dee : hehe pergi lah beli. kat islamabad ni takde tau. hehe 🙂

    Reply

  3. nak gi mana lepas ni? wowow…

    Reply

    KNizam Reply:

    aishah : hehe nak pergi keja kat islamabad ya 🙂

    Reply

  4. roti bakar ader kat malaysia je ker? hoho, kat oversea nama dia takkan ‘roti bakar’ gak kan? Makan byk2 roti bakar kat M’sia, baru x rindu.. 24 keping shari pun xpe..

    Reply

    KNizam Reply:

    samanosuke : ada la roti bakar tapi for surelah x sama ngan malaysia kan. hehe 🙂

    Reply

  5. Roti bakar ada juga kot kat Islamabad tu..mayb lain skit..tak pun pas ni kena buat sendirilah ye…

    Reply

    KNizam Reply:

    meria : yep sini banyak ala2 roti naan tuh. muak la plak. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.