Roti Bakar Lagi



Roti Bakar Lagi, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe jom pekena roti bakar lagi
Ngam ho plak ngan kopi o panas
Semuanya ala kopitiam style
Best woooooooo hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Roti Bakar Lagi

  1. salam abg knizamm itteww.. u hv been TAGGED by me.. ehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : aisey en_me x sempat lagi la nak buat. nanti ar. hehe 🙂

    Reply

  2. roti bakar disaluti majerin..pergh besh..
    tp ari nie aku makan just roti beli gardenia jea 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    mydaily : hehe apa class gardenia. buat la roti sendiri, kalau ada oven la kan. hehe 🙂

    Reply

  3. arrghh
    dah la aku tak sarapan lagi ni
    terliurr…

    Reply

    KNizam Reply:

    loq : haha ko selalu x sarapan ke eh ? bahaya tau. tak baik untuk liver hehe 🙂

    Reply

  4. salam..sedapnye..
    nasib baik baru jek semalam gi lepas kat oldtown.. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    hidet : hehe roti bakar mmg sedap. rangup dan enak adjer. hehe 🙂

    Reply

  5. Kalo d kucing, kat market sayur tepi sungai ada satu gerai bukak tgh mlm – awal pagi… berpusu2 beli roti stim lak… pergh.. meleleh yuuuuuuuuuuuuuuuu

    Reply

    KNizam Reply:

    grafique : wahhhhh saya x pernah la lagi sampai ke kuching tuh. hehe 🙂

    Reply

  6. syok makan roti bakar eh zam?

    kat kota tinggi ni ada satu kedai yang dikenali ‘kedai botak’ ala-ala kopitiam. yang paling aku suka kat situ ‘roti stim’ (distim tidak dibakar).

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe aku pun suka gak ngan roti steam. mmg best la kan. lembut adjer. mcm ala2 pau plak. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge