Rempah Ratus Pakistan Zindabad

Live Update: 7 Mar ’10, 1.07pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe sempat aku tanya nak rempah masala nak masak ayam kan
Ntah sedap ke idak neh aku pun xsure lagi
Tapi mmg sedap la kan bau rempah ratus kat kedai ni woooooo hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Rempah Ratus Pakistan Zindabad

  1. Tak reti de nak pilih2 ni… BUkan pandai masak pun

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : kena la belajar kot hehe 🙂

    Reply

  2. Macam-macam ada ni. Buat rencah kambing golek best ni.

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : hehe mmg kena mix rempah tuh baru la jadi rempah masala ya hehe 🙂

    Reply

  3. mak oitt… itu rempah ke habuk kayu.. ganas betoi la depa ni. patut la orang sana subur-subur… hahaha badan cepat panas dikala cuaca dingin. erk.. salji dah abes ke?

    Reply

    KNizam Reply:

    man : salji ada lagi tapi kat tempat tinggi la. sini dah kira rendah dah hehe 🙂

    Reply

  4. besarnya kulit kayu manis dia..

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : hehe tu la kan. mmg besar. xde shape plak tuh hehe 🙂

    Reply

  5. nasib baik kat sana ada rempah ratus tak lah rindu sangat kat malaysia . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : rempah msia lagi best la ok hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.