Ramai Giler Penunggu di KLIA



Ramai Giler Penunggu di KLIA, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Ramai Giler Penunggu di KLIA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Ramai Giler Penunggu di KLIA

  1. 19zim : tengah tunggu jemaah haji malaysia pulang tuh. hehe aku nyer parents sampai kul 4 pagi jap lagi. hehe 🙂

    Reply

  2. oh.. masa jemput mak bapak aku dulu pon gile ramai..
    tak larat..

    yang paling sayu bila jumpe jer mak aku peluk aku dulu nangis2..
    oh!…..

    Reply

  3. Apa itu??? Biasala….ramai gila yg tunggu yang pergi haji berapa ribu. yg menunggu plak bergnda-gnda. Setiap keluarga bawak sdara, kroni n ramai lgi r. Tu yg jadi cmni…

    Reply

  4. yg antar g haji lagi ramai kot…huhu..tp nasib baik x antar kat klia~

    Reply

  5. Allhamdulillah, akhirnya sampai juga jemaah haji malaysia, lama tunggu pun tak apa, Penat pun penatlah. Orang kata dapat peluk orang balik haji nie bagus and dalam 40 hari doa mereka dimakbulkan. Kirim slam to your parents. 😉

    Reply

  6. yo! syoknyer…parents dah balik~~

    Reply

  7. penunggu yg tak diundang ader samer kerrr..

    Reply

  8. menteil : yep mmg ramai giler. best kan dapat peluk diaorang lepas sebulan x jumpa. heeh 🙂

    Reply

  9. kampungboy : hehe tu la pasal sebab baik la masa hantar jemaah kat kelana jaya. kalau buat kat klia maunyer runtuh klia tuh. haha 🙂

    Reply

  10. cikf : haha tu la kan. tapi malam tadi mmg ramai giler ah . haha 🙂

    Reply

  11. noni : hehe tu la pasal kan. best gak lepak klia semalam. hehe 🙂

    Reply

  12. lydia : hehe mmg best giler ah. haha 🙂

    Reply

  13. en_me : hehe x nampak plak en_me. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge