Rahat Donut Yg Lembut Giler

Live Update: 3 Jan ’10, 4.10pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe sempat aku beli rahat donut yang lembut giler neh
Lagi sedap daripada dunkin donut
Yg peliknya kedai rahat bakery neh sebelah adjer ngan dunkin donut, camnerlah depa compete kan. Hehe
Tapi mmg x leh lawan jco donut glazzy lah
Yg tu mmg melt in your mouth dan lembut giler sampai x perasan berapa biji dah masuk mulut. Hehe
Teringat masa jco mula2 bukak kat pavilion kl, punya la ramai manusia beratur panjang giler ok. Hehe aku salah sorang yg jadi mangsa la kena beratur panjang giler sampai kat luar2 kedai tuh. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Rahat Donut Yg Lembut Giler

  1. kenapa tak simpan untuk kite.

    Reply

    KNizam Reply:

    mesticun : haha pergi je la kat j.co pavilion nun hehe 🙂

    Reply

  2. fffuuu, tak bleyh handle ah tgk donuts! hoho. lg lembut dr big apple ek =)

    Reply

    KNizam Reply:

    naz : yep lagi lembut donut ni tau. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.