Pylon Transmission Line Di Motorway M2 Ke Lahore

Live Update: 6 May ’10, 10.14pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

on the way nak pergi lahore kalau lalu motorway akan nampak byk pylon ni
not bad gak la menara ni kan
sama je mcm kat msia sebenarnya
cuma bawah2 pylon ni ada byk ladang gandum la kan
lepas ni semua gambar ala lomo mcm ni je la ok hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Pylon Transmission Line Di Motorway M2 Ke Lahore

  1. pernah blackout tak kat situ? salamm nizam,

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : selalu sangat. depa tak cukup 5000mw kat sini ok hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge