Post Car Service at Toyota Cheng

Tu dia kau sekotak harta karun dok kat belakang
Haha biasanya dia bagi minyak pelincir je
Neh siap semua dia bagi balik
Pehal la dia tak buang je semua tuh kan
Aku nak minyak hitam balance tu je. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Post Car Service at Toyota Cheng

  1. Bagus lah tu depa bagi balik….ko boleh recycle apa…sedekah ke…jual balik ke

    Reply

    KNizam Reply:

    cyza : haha kan ke lagi bagus kalau diaorang je yang recycle. hehe 🙂

    Reply

  2. aik..
    dah pakai toyolta ye? haha

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : haha tuh la lu x datang picnic yengko. kalo tak boleh cekidaut gua nyer toyolta. haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.