Popia Ayam Kim Mun Shop

Live Update: 30 Dec ’09, 7.52am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Mcm dah lama plak x pekena popia kan
So malam neh aku ternampak menu popia ayam la kat dalam kedai kim mun neh
Apa lagi order la satu kotak
Perghhhhh not bad rasa dia lah
Cecah plak ngan sos cili maggi yg diimport khas dari malaysia kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Popia Ayam Kim Mun Shop

  1. 1st

    Reply

    KNizam Reply:

    hasbu : hehe lumba2 plak kat sini ek. hehe 🙂

    Reply

  2. macam tebal je kulit popia tu..

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : tebal sebab isi dia banyak tuh ok. hehe 🙂

    Reply

  3. nampak sedap jew…kene cari nie..he3

    Reply

    KNizam Reply:

    zul : hehe x de kat malaysia tu ya. hehe 🙂

    Reply

  4. ah . . sedapnya, kat malaysia pun adakan tapi saiznya lain

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : malaysia byk yg style sayur kan. hehe 🙂

    Reply

  5. nampak sedap…

    Reply

    KNizam Reply:

    asma : mmg sedap ya 🙂

    Reply

  6. delivery la..
    ha3….

    Reply

    KNizam Reply:

    zul : haha jauh wooooo ahha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.