Pokok Hujung Tuh Pun Dah Warna Autumn

Live Update: 24 Nov ’09, 10.59am MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe banyak la plak daun2 pokok yg dah tukar kaler kan
Aku rasa mmg dah dekat nak winter neh pun sebenarnya
Tengah nak tunggu daun2 pokok neh gugur pastu tunggu hujan kejap
Terus akan winter la lepas tuh kan
Mmg terperap dalam rumah adjer lah kalau musim2 winter bulan dec nanti. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Pokok Hujung Tuh Pun Dah Warna Autumn

  1. kat nalaysia dah autumn dah pun.. huhu~

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : haha sekarang musim hujan tetiap hari eh. hehe 🙂

    Reply

  2. perghhhhhhhh.. winter… best tuh..

    Reply

    KNizam Reply:

    sham : sejuk giler woooooo nak keluar rumah memalam pun sejuk ya amat. hehe 🙂

    Reply

  3. Tebang pokok tu bawa balik x leh ke?

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : hehe pokok neh sesuai kat 4 season adjer kot. hehe 🙂

    Reply

  4. cantik ler

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : hehe memang cantik ciptaan tuhan kan. sejuk je mata memandang warna2 merah tuh kan. hehehe 🙂

    Reply

  5. winter2 pun xde la sejuk sangat kan?

    Reply

    KNizam Reply:

    ariff : ni namanya pre winter. mid dec nanti mulalah below 0 celcius woooo hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge