Pokok Anggur Dah Takde Daun, Jumpa Lagi March 2012 | My Own Garden | Islamabad, Pakistan

Live Update: 25 Dec ’11, 1.15pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

musim dingin ni semua daun2 akan habis bergugura ke bumi
pokok anggur ni pun dah habis dah musim dedaunan dia
lepas ni kena tunggu bulan mac 2012 nak berdaun balik
sekali setahun je musim buah anggur ungu ni tau hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Pokok Anggur Dah Takde Daun, Jumpa Lagi March 2012 | My Own Garden | Islamabad, Pakistan

  1. Aku baru je pas makan anggur… hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    onggon : kemain lagi ko haha 🙂

    Reply

  2. kt Msia musim anggur sepanjang tahun…. kt Tesco selalu jumpa

    hehehehe…..

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : best woooo ada anggur kat balkoni je hehe 🙂

    Reply

  3. Kena standby kepala agong saja lah…pasti byk blh dibeli…

    Reply

    KNizam Reply:

    nadri : sini pakai rupees ja hehe 🙂

    Reply

  4. Nampak mcm pokok dah hampir mati tp sbrnya bakal mengeluarkan daun2 baru…

    Reply

    KNizam Reply:

    nadri : dia hibernate masa winter

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge