Peshawar Pula Diserang



Peshawar Pula Diserang, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Aisey berita2 mcm ni lah yg membuatkan org keliling aku risau ni
Apsal la diaorang neh kerap sangat bom2 neh kan
Tak boleh ke hidup dalam aman damai tenteram adjer
Hidup dah la sekali, pastu nak musnahkan kehidupan orang lain plak kan
Kan ke bagus kalau hidup bermasyarakat aman damai tenteram adjer
Mencemarkan imej islam betul lah diaorang neh kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Peshawar Pula Diserang

  1. aku doakan ko kat sane selamat KN…
    amiin…

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : hehe thanks ya 🙂

    Reply

  2. sentiasa berwaspada ketika di sana..

    Reply

    KNizam Reply:

    mus : ye thanks atas nasihat hehe 🙂

    Reply

  3. haha… bersedia lah… hahaha!!!

    Reply

    KNizam Reply:

    wai : haha bahaya woooooo hehe 🙂

    Reply

  4. we all akan doakan knizam selamat selalu apabila berada di sana ye…….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge