Pernah Ke Tengok Pakistan Rupee

Hehe mcm x percaya semenjak dok kat islamabad aku x berpeluang lagi nak spend duit pakistan rupee neh
Ye la kan dah la dok kat hotel, semua catered for. Laundry ngan room service adjer memanjang kan
Bukannya aku x nak keluar, hajat di hati mmg la bergolak nak jjcm kat islamabad neh tapi bahaya la
Situation x secure. Mmg x leh nak keluar, tambah2 expat kan. Hehe
Aku x kisah sebenarnya nak cuba masakan pakistan neh, cuma masa je x de ok. Hehe
Tengok lah lagi 2 minggu ke nanti bila dah aman sket boleh lah gi jalan2 ngan jjcm
Hehe masa tuh surelah terliur korang nengok gambar makanan nanti ok. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Pernah Ke Tengok Pakistan Rupee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.