Pergunungan Murree Yang Indah Di Pagi Hari | Morning Side Hotel, Murree | Punjab Province, Pakistan

Live Update: 28 Oct ’11, 11.41am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

pemandangan yang indah di pagi hari di kawasan murree
memang cantik, tak rugi bangun awal nak capture gambar ni
mmg menarik, colour pun cun woooooo pepagi ni kan
kejap lagi nak pi breakfast pharata & omelette kat bawah tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Pergunungan Murree Yang Indah Di Pagi Hari | Morning Side Hotel, Murree | Punjab Province, Pakistan

  1. sini pun ada pharata & omelette

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : tau2 haha 🙂

    Reply

  2. Wah cantiknye…. sungguh!

    Reply

    KNizam Reply:

    ijan : suka dengan suasana pagi mcm ni kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge