Perghhhhh Cool Siot Order kat Counter McD Macam Ni. Haha :)

hehe tersenyum kejap aku tengok cara diaoang neh order kat kaunter mcd

memang creative giler

takde sapa2 ke nak buat kat kaunter mcd kat malaysia

dicadangkan lagu joget siti nurhaliza lah ok. haha 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Perghhhhh Cool Siot Order kat Counter McD Macam Ni. Haha :)

  1. hahaha mmg stailo la cara dorng ni..erm ko la try dulu buat order camni..hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    broskl : hehe kalau kat malaysia surelah akan dicop giler nanti. hehe 🙂

    Reply

  2. stylo mylo..

    Reply

    KNizam Reply:

    anarm : hehe cool siot kan. hehe 🙂

    Reply

  3. sempoi seyh…

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : cool giler kan. hehe 🙂

    Reply

  4. pitching lari nanti bro.. boleh muntah customer tengah makan.. lol

    Reply

    KNizam Reply:

    papabear : haha lama dah tak nampak ko la. hehe 🙂

    Reply

  5. mmg masyuk ah depa!!!

    Reply

    KNizam Reply:

    najib : hehebest giler kan. kena la dengan lagu jason myraz tuh kan. hehe 🙂

    Reply

  6. kool! kat malaysia sape sanggup lakukan sedemikian?

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe sapa2 kaki guitar mmg cool la kalau berjaya buat macam tuh kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.