Penjual Kayu Sugi dan Ketayap di Sebelah Seafood Shop, Rana Market

Live Update: 21 Aug ’10, 4.56pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tadi masa aku nak beli ikan ternampak pakcik ni
dia jual kayu sugi dan ketayap, sempat aku beli 1 hehe
seronok plak dapat beli ketayap kat sini
walaupun x sama dengan suasana masjid india
tapu bolehlah kan, rindu malaysia siot, padahal baru balik
motor belakang tuh mengancam kan
lupa plak nak tanya pakcik ni dia amik selekoh berapa km/h

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Penjual Kayu Sugi dan Ketayap di Sebelah Seafood Shop, Rana Market

  1. baru nak tulis pasal motor tu, ko dah tulis hahaha
    amek motor kat pakistan, buat halfcut kt sini ehehhehe

    ade ke halfcut moto? 😛

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : haha cool kan moto tuh hehe 🙂

    Reply

  2. Memang klasik moto tu.. Ko pinjam le sekejap ngan pakcik tu

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : pakcik ni kedekut lar. hehe 🙂

    Reply

  3. mula2 ingatkan jual kopok lekor.. ahaha.. me tetipu uoolss

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : apa kes jual kopok lekor atas lantai tu ek. hehe 🙂

    Reply

  4. steady ahh pakcik ketayap.. 😛

    Reply

    KNizam Reply:

    anarm : pakcik ketayap ni ada fanpage tau. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge