Pengisytiharan Puasa 2009

selamat berpuasa semua !

aku rasa best je masa tengok pengistiharan rasmi bermulanya puasa untuk malaysia

rasa best sebab pengumuman ni mmg sama je drpd aku kecik sampailah aku besar

bezanya dulu2 mmg cukop suspense la kan, sebab kita mmg betul2 tak tahu bila puasa sebenarnya

semua satu keluarga dok depan tv nunggu bila la nak puasa. hehe 🙂

jangan lupa niat berpuasa pada malam ini ya

solat terawih di masjid /surau yg berhampiran

puasa bukanlah setakat menahan lapar dan dahaga sahaja ok. hehe 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Pengisytiharan Puasa 2009

  1. selamat berpuasa jugak kat bro….!!!

    Reply

    KNizam Reply:

    nikillas : hehe selamat berpuasa di ramadhan ini ya 🙂

    Reply

  2. selamat berpuasa abg!!

    Reply

    KNizam Reply:

    sham : haha salam ramadhan 1430h ok. hehe 🙂

    Reply

  3. Terlepas tgk pengumuman semalam tapi memang semua orang dh tau bile puasa. Selamat berpuasa semua!

    Reply

    KNizam Reply:

    jimi : hehe takpe online recording sure ada punya hehe 🙂

    Reply

  4. puasa jangan tak puasa pula.selamat berpuasa…

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe jangan puasa yang yok ok. hehe 🙂

    Reply

  5. selamat berpuasa zam! selamat menjalani ibadah di bulan mulia dan barakah ini.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : yeay! selamat berpuasa kepada kamu juga. hehe 🙂

    Reply

  6. slamat berpuasa n menyambut ramadhan almubarak.. moga segalanya dipermudahkan..

    Reply

    KNizam Reply:

    killvearn : hehe lama dah tak nampak ko ek. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.